Sunday 29 January 2012

TUTORIAL: Striped nails


This is not the first time I've used stickers to make striped manicure, but this time the result didn't came out as well as I wanted to. But there's a tutorial for you anyway.;)
Tohle není poprvé, co jsem použila popisovací nálepky k vytvoření pruhovaných nehtů, ale tentokrát konečný výsledek nevyšel tak, jak bych si představovala. Ale i tak tu máte návod.;)



First, paint your nails with the lighter color of your choice.
Nejdřív si nalakujte nehty světlejší barvou vašeho výběru.

I used mint nail polish by Essence - 53 You belong to me.
Použila jsem mentolový lak od Essence - 53 You belong to me.

 

When your nails are completely dry, cut some stripes from a tape.
Když vaše nehty dokonale uschnou, vystřihněte si z lepící pásky, nebo papírových popisovacích nálepek (lepší varianta) proužky.

Stick the stripes on your nails. Make sure you've pressed it directly and heavily on your nail.
Nalepte proužky na nehty.  Ujistěte se, že jste proužky nalepili přesně a silně je přimáčkli ve všech částech nehtu.
Now take the darker color of your choice.
Teď si vemte tmavší barvu vašeho výběru.

I used Flormar's neon purple - N009.
Použila jsem neonovou fialovou od Flormar - N009.

Now use the purple all over your nail. Beware of putting too many coats on your nails.
Teď přelakujte nehty i přes proužky. Vyhněte se mnoha vrstvám, přechod mezi barvami by pak nevypadal dobře.

Let your nails dry perfectly and then slowly peel the tape of.
Nechte nehty perfektně zaschnout, a pak pomalu odloupněte nálepku.

If there's any excess glue, wash it gently. I use peeling.
Jestli na nehtu zbylo nějaké lepidlo, jemně ho umyjte. Já používám peeling.

Important advice: do not use top coat. I used it and it blended the colors together and it made my manicure look dirty and not pretty done - as you can see on the photo.
Důležitá rada: nepoužívejte nadlak. Já jsem ho použila a smíchal fialovou do mentolové, takže finální look vypadal trošku špinavý a ne zrovna dobře provedený - jak můžete vidět na fotce.

Have fun.
Bavte se.

4 comments:

  1. Jee to je super:)

    http://monikahoffova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Prima nápad, jen bych před focení očistila okolí nehtu, ať to zbytečně nekazí :)

    Na blogu mám ještě pár hodin GIVEAWAY, zkuste štěstí :)

    http://www.code-of-fashion.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. máš pravdu, nějak jsem si toho nevšimla :)

      Delete
  3. mě to přišlo lepší bez těch neumělých proužků :)

    ReplyDelete