Saturday 14 January 2012

Tutorial: Easy galaxy nails


This 'space fascination' is going really crazy. Galaxy print is on leggings, T-shirts, dresses, mobile screens and god knows where alse. I put it on my nails. I know there are loads of different tutorials on the internet, but this one is supereasy to do - you'll need only  a few minutes.
Tahle 'fascinace vesmírem' je vážně šílená - vzor najdete úplně na všem: legíny, trička, šaty, obrazovky mobilních telefonů a bůh ví kde ještě. Já jsem si ho vytvořila na nehtech. Vím, že na internetu najdete hromady návodů, jak vesmírné nehty vytvořit, ale tento je superjednoduchý - zabere vám jen pár minut.


I used these products:
Já jsem použila tyto produkty:
One coat of metallic black - Essence Colour and go, shade 21 Fabuless.
Jedna vrstva metalické černé - Essence Colour and go, odstín 21 Fabuless.
One coat of grey metallic color with glitters - She, shade 454. This one is from the old collection which isn't in stores right now, but I guess I've seen the same color in the new collection which came out recently.
Jedna vrstva metalické šedé s barevnými třpytkami - She, odstín 454. Tento lak je z jejich staré kolekce a v obchodech už není, ale myslím, že jsem v jejich nové kolekci, co nedávno vyšla, viděla úplně stejný lak.
You can add some extra glitters, if you want. My favourite glitter nail polish is Sparkle Touch by Miss Sporty.
Pokud chcete, můžete přidat nějaké třpytky navíc. Můj oblíbený třpytkový lak je Sparkle touch od Miss Sporty.
Your nails probably look like this right now. Grey metallic should be visible depending on the light, so you never get just plain black nails.
Vaše nehty teď pravděpodobně vypadají takhle. Šedý metalický lak by měl být vidět v závislosti na světle, takže nikdy nevidíte jen čistě černé nehty, ale část nehtu bude šedo-stříbrná...
Now let's move on to the fun part. This step takes this manicure to the other dimension. Apply UV topcoat! On the sun your nails will start changing colors from blue to purple! Cool, right? I used Disco tech by Miss Sporty.
Teď se přesuneme k té zábavné části. Tento krok je to, co posunuje tuhle manikúru do jiné dimenze (:D). Aplikujte UV nadlak! Na sluníčku se odstín vašich nehtů začne měnit odlesky modré a fialové. Já  jsem použila Disco tech od Miss Sporty.
Like?
Líbí?

2 comments:

  1. A nejen na sluníčku, hlavně na diskotéce budeš zářit jako hvězda! Odzkoušeno :) Tyhle nehty jsem si dělala taky, jsou úplně skvělé, určitě si je udělám znovu.
    A s tím elfem máš naprostou pravdu, taky mě to odrazuje. Ale poslední dobou naštěstí dělají fakt velké objednávky v řádech stovek kusů, takže to není zas tak hrozné :)

    ReplyDelete