Tuesday 31 May 2011

DIY skull necklace



Když jsem poprvé uviděla náhrdelník s lebkami od Vivienne Westwood, moje srdce začalo skákat. Pak jsem uviděla cenu... Takže nastal čas pro malý DIY projekt!

When I saw the Vivienne Westwood skull necklace, my heart started jumping. Then I saw the price... So it's time for a small DIY project!




Budete potřebovat:

  • korálky (já jsem svoje tvořila  z Cernit hmoty, je lepší než klasické Fimo)
  • štípací kleště (nůžky byste si zničili)
  • ohýbací kleštičky
  • jehly (ovšem ne ty klasické, tyhle jsou určené přímo pro bižuterii)
  • řetízek
You'll need:
  • beads (I've made them with Fimo clay, choose the colors you like)
  • a pair of nippers (don't use normal scissors!)
  • small bender
  • special needles dedicated for bijouterie
  • chain
Už máte všechno, co potřebujete, tak pojďme na to! Postup vám ukážu na jiném korálku, protože sestra (hlavní a jediný fotograf) nebyla u toho, když jsem náhrdelník vyráběla. A 3 ruce nemám...

Now you have everything you need, so let's go! I'm going to show you the process on another bead, because my sister (the main and only photograph) wasn't at home when I was making this necklace. And I don't have 3 hands.;)

Navlečte korálek na jehlu. / Lace a bead on the needle.


Zkraťte drátek, ale nechte si trochu místa na vytvoření očka. / Shorten the wire, but keep some space to make an eyelet.

 Vytvořte očko s ohýbacími kleštičkami. / Make the eyelet using the bender.
A pokračujte, dokud nespojíte všechny korálky. Nakonec spojte očka s řetízkem. / Then continue, until you put together all the beads you want. Finally put together eyelets with chain.
 A je to! / And we're done.
 Bavte se a hodně štěstí! / Have fun, good luck!

7 comments:

  1. i like this DIY so much!!! :)
    thnx for comment our blog!

    xx

    ReplyDelete
  2. Ja som v takýchto veciach uplne vedla :) a nevedel by som to spraviť..Ale tebe sa to podarilo :) pekné to je :)

    ReplyDelete
  3. Thanks for your comment. I' m following now, hope you follow back.

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. deniz: of course, I do ;) I love your blog

    ReplyDelete
  5. Nice diy!!

    http://a-little-awkward.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. tak tohle by u mě dopadlo katastrofou.. pěkné :)

    ReplyDelete